Friday, September 19, 2008

Webradio!

Vaknade av att en hund vackte mig 10.00 da var det dags att stiga upp!
Det ar en Golden retriver som heter Kylee, stor sak som flamsar runt.
Sen at jag lunch pa Montgomery mall och slappade lite.

Jag foljde aven DIF-Lulea online pa webradio i dag, skont med en vinst i debuten.
Varkade vara hyfsat drag pa Hovet, och man horde lite skona ramsor i bakgrunden.

Sen var det dags for traning, idag hade jag kopt en fm sandare till min Ipod sa jag kan lyssna pa den i bilen, gjorde det hela till en bekvamare resa till och fran rinken.
Alex som akte med ville bara hora Snubben med Latin Kings sa den rullade 2 ganger.
Vi tranar pa 2 olika rinkar, Laurel och Rockville, Laurel ar langre bort och det tar ungefar 40 min att komma dit, medan Rockville tar 10 min. Tyvarr ar det fler traningar pa Laurel.

I dag hade bada lagen traning och det gick bra tyckte jag, lite dalig fokus till en borjan men vart battre och battre. Hoppas det ser bra ut i Pittsburgh i helgen.

Tiden gar fort och det ar snart 2 veckor sedan jag kom hit, och jag trivs riktigt bra!

Micke halsar och fragar om nagon uppskattar hans inlagg da och da? Han valde sin favorit bild pa gardagens inlagg.

Sov gott!
Fredrik Nygren

6 comments:

Anonymous said...

Hej Fredde Coach, kanon bra blogg! Man kan tro att Micke gör reklam för sin medverkan i serien Beverly Hills 90210! Kör hårt med grabbarna! Frölunda har torskat sina två första matcher!
Lycka till/Coach 2

Anonymous said...

arå för fan det e kul när det kommer ett inlägg från någon annan då och då ;)
Shyst bild förresten !!

Anonymous said...

hahahah såg att du har tappat dina skateboard talanger också :P

Anonymous said...

Riktigt kul att läsa din blogg Fredrik (och Michael Nylanders inlägg också förstås, mer såna:))

Under din tid så utvecklades min son Ludvig från att inte platsa i laget till att bli riktigt bra. Hur det gick till förstår jag inte men jag tackar min lyckliga stjärna att han fick dig som tränare.

Jag kommer ihåg när Ludvigs lillebrorsa Wille hade varit på hockeyturnering där jag följt med som allt-i-allo. Det hade gått bra för honom så jag kunde inte låta bli att tala med dig om saken, du hade tränat med honom på hockeyfritis. Ditt intresse verkade vara noll tills Wille dök upp, det visade sig att du följt turneringen noggrant på nätet. Ett roligt minne:)

Thomas Ahlerup said...

Bara så du vet så har MAttias Nordström flyttat in hemma i samma kvarter som oss i Duvnäs så nu är det råttor i boet....usch. Lyssna in på Gert å Co på Rixmorgonzoo så har du kolla på vad som händer i stan.

Har du kollat skogsturken på YouTube, världsklass

http://www.youtube.com/watch?v=EEsxSk6QVkM&feature=related

Hörs

Fredrik Nygren said...

C2, Kul att du laser.
Frolunda har en tendens att torska! ;)

Tarnan, Ja e grym pa att skatea!

Kul att hora Robert, halsa grabbarna sa mycket!

Thomas, Haha, ja den var lite kul!