Sunday, September 7, 2008

Framme!

Nu ar jag och Benko framme i DC, jag bor i natt hos hans familj, som hade med sig Sverige flaggor och hejade fram honom dom sista stegen genom utgangen.

Tyvarr blir dagens inlagg utan prickar, men jag hoppas ni forstar anda.

Resan gick bra, och relativt snabbt, nya Indiana Jones och Jiddra inte med Zohan pa planet for min del och lite somn. Benko hann med 3 filmer. Dalig mat hela dagen med mycket mackor, har nog aldrig atit sa manga mackor pa en och samma dag.

Prata med Dan ikvall och han ar i Philadelphia med mina lag, jag slipper dock aka dit i morgon.

Ett kortare inlagg ikvall men jag hoppas komma igang pa allvar snart!

We keep in touch!
Fredrik Nygren

5 comments:

Anonymous said...

Härligt attr esan gick bra ;)

Anonymous said...

Härligt att resan gick gick bra ;)
så ska det vara lite felstavning på förra

Anonymous said...

Hejdär!
Kanon att resan gick som den skulle :) Se nu till att ta hand om dig ordentligt och ha kul. Vi kommer och hälsar på snart! KRAMAR Familjen Hartmann! <3

Anonymous said...

Du tar väl hand om dina bloggläsare. Ett inlägg 2timmar efter touchdown är imponerande.. Hoppas du vid det här laget har börjat få stadigare saker i kistan för flygplatsmackor är inte mycket att hänga i julgranen. Kram

Fredrik Nygren said...

Hartmanns over here would be great!