Friday, September 26, 2008

The goal of the year!


Antligen klar med hundvaktandet och hemma igen.
Nu ar jag hemma hos Micke som har spelat match ikvall mot Carolina, Caps vann med 5-2 och Micke gjorde 2 mal.
Vi far se om han kan beratta lite om matchen nar han kommer hem.

Arets mal i Elitserien ar forovrigt redan gjort, Linus 3-3 mal mot Linkoping var riktigt snyggt!
Kul for honom, grattis min van.

Annars var det traning idag for bada lagen, forst ut var 96orna, vi tranade mycket backspel i dag i mittzon, close the gap!
97orna hade lite mer teknik traning men ocksa en del liknande ovningar.

Jag spelade aven en del NHL 09 pa Playstation 3 idag, svart med skott osv pa hogra spaken sa jag kor gamla kontrollen med pass pa X och skott pa O! Men det ar ett riktigt kul spel, har det kommit ut hemma an?

I helgen aker jag med 96orna och lamnar 97orna hemma med ass coach Andre, 96orna har 2 leauge games och 97 en.
Jag kommer inte riktigt pa vart 96 skulle aka men tror det ar ca 3 timmar bilfard.

Lanken till Linus mal hittar ni under komentarer pa gardagens inlagg, tack Tarnan!

Tack och Hej!
Fredrik Nygren

2 comments: