Wednesday, September 24, 2008

Halvkrasslig!

I dag vaknade jag med ont i halsen och snuvig.
Jobbigt, brukar alltid bli sa nar isen drar igang nar det fortfarande ar varmt ute.
Sa det vart en lugn dag idag, Micke holl sig vaken hela filmen i gar efterssom han hade valt den, Kite Runner var ingen hojdarfilm direkt. Men jag och Micke hade kul till den da vi jamforde drakflygningen med hockey.

Nu ar jag hemma hos dom och Nicklas och Micke har kopt ett nytt pingis bord som dom provar for fullt i kallaren med Camilla, Alex och William.
Ska val ga ner jag ocksa snart.

I dag hade Micke lagat Kott biffar med potais till middag men glomde att salta biffarna. Men dom var goda anda, valdigt duktig kock.

Pa traningen berattade jag om min blogg for Crazy Chris och berattade att han fatt en egen fan club hemma i Sverige, han trodde inte pa mig forst, men vart sen smickrad och lite generad.
Han halsar sa gott till alla fans i Sverige.

Traningen gick bra aven om jag var lite lugnare an vanligt da halsen gor ont och jag kanner mig inte 100.

Nu ar det bara 2 dagar kvar pa hundvaktandet, sen flyttar ja hem igen.

See ya, dear friends!
Fredrik Nygren

3 comments:

Anonymous said...

Här hemma är typ alla förkylda. Själv har jag varit däppt i däsan i en decka...
Synd att filmen var trist - boken Flyga drake är däremot riktigt bra :)
Glöm inte webbradion 20.00 ikväll för ett laddat Stockholmsderby!!

Thomas Ahlerup said...

Fredde, kommer du ihåg kanonpillren du fick av mig när du var krasslig i Stockan. Köpta i USA. Det dräller av riktigt bra förkylningspiller. Gå till en drugstore och lassa på lite olika piller, Micke vet säkert vad som är bra. Josefsson (91-a) målade för DIF mot Brynäs igår -stort!

Krya på dig

Fredrik Nygren said...

Jo det var darfor Micke ville se den for han hade last boken.

Ja minns pillren, far leta runt lite. Sag aven att Josefsson gjorde mal, kul!
4-1 ar bra!