Monday, September 8, 2008

Jetleg!

Nu har jag slagit mig till ro i min nya familj, och dom verkar kanon!
Kanonrum pa en egen vaning!
Pa min vaning finns forutom mitt rum, Biorum, Gym, alla tvspel som kan tankas och badrum.
Det kanns jatte bra och i morgon ska vi fixa ett amerikanskt bankkonto och en mobil, och om vi hinner en ny bil. Jag maste aven fixa ett natverkskort till min laptop, for det fanns tydligen inte, och da blir jag aktiv pa msn och kan skriva med svenska bokstaver.

Pa Tisdag borjar traningarna och jag hoppas det gar bra, far se om jag ska kora min lite hardare ledarstil fran borjan eller om man ska vara lite lugnare. Men nog lika bra att rivstarta direkt om man ska na snabba resultat. Dock far jag 2 veckor pa mig med traning innan nasta match kommer.

97orna ser tydligen riktigt bra ut medan 96orna har mer att jobba med. Jag sag lite pa film fran en match hos min familj och jag sag nagra saker man maste ta tag i direkt. Det ar valdigt mycket stillastaende och ofta lite for mycket smalla pa. Vi far se om jag kan gora nagra underverk pa 2 veckor.

Idag har jag aven atit med nagra lagkompisar till Benkos nya lag, dom verkar ratt skona grabbar, sen var jag i ishallarna och provade storlek pa mina overaller.
Har aven lite jetleg, sa man gar och sma gaspar hela tiden.

Vi hors snart!
Fredrik Nygren

6 comments:

Linnéa said...

Det verkar ju inte gå nån nöd på dig! mamma och Inga gaggade en lång stund i telefon igår, och din mor berättade att det kom lite tårar när du åkte ;) hoppas allt blir bra! kram

Anonymous said...

Grymt att det känns så bra! Låter ju som om man knappt skulle vilja gå utanför huset! Sen gillar jag rubriken - jetleg - det heter ju egentligen jetlag http://sv.wikipedia.org/wiki/Jetlag pga tidsskillnaden men sega ben känns helt klart bättre i hockeyvärlden ;)

Fredrik Nygren said...

Hej Linnea och bror hoppas ni mar bra, kul att ni skriver till mig :)
Jetleg var medvetet :)

Anonymous said...

Hej Fredrik! Jag såg att du hade skrivit denna adress på facebook och sen har jag följt din blogg varje dag (har dock aldrig kommenterat) Tycker att det verkar skitspännande att följa ditt liv i USA, så räkna med mig som en trogen läsare :) Det kommer säkert gå jättebra för dig :) Kramar /Sofie

Fredrik Nygren said...

Hej Sofie,
Hoppas allt ar bra med dig!
Kul att hora att du laser min blogg :)

Hoppas jag lyckas behalla dig som en trogen lasare!

Anonymous said...

hahaha hora?