Saturday, September 27, 2008

Union Jacks!

Tysons Corner Mall och en ny skiva.
Sen lite NHL 09 mot Josh, 1-1 i matcher sa avgorande snart.

Kvallen spenderas pa Union Jacks som ar en engelsk pub i old georgetown med min ass coach Andre och hans fru Susan, trevligt med lite Guiness och biljard.
Sen akte vi hem till Micke och har druckit vin och haft det allmant trevligt.

Nicklas tvingade mig att spela mot Camilla i pingis och ikvall vann hon, sen vann Micke mot Nicklas.

I morgon bitti aker jag till Pennilsvania med 96orna for 2 Leauge games, har hort att det ar en mysig stad.

Nu dricker vi lite kaffe och pratar!

Jag ha aven hunnit med att folja Flemingsbergs 24 timmars cup, 1 95 lag i Haninge som verkar klara sig hyfsat mot 94a lagen. Men sen har dom ju super coach Perre. Kul med en dygnet runt tunering som staller hogre krav pa spelarna an vanligt.
Kanner pa mig att lagen kan skylla pa dalig tidpunkt om resultaten inte gar deras vag.
Sa aven om de inte spelar pa sin topp som jag har svart att se att nagot av lagen gor pa grund av tidpunkten sa ar det ju trots allt lika for alla.

Far se om jag hinner blogga nagot i morgon, annars blir det en redogorelse av helgens matcher pa Sondag kvall.

Lycka till alla lag i 24 timmars cupen!
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

Vilken skiva köpte du?