Wednesday, September 17, 2008

Semi pro!


Igår ville Mike så gärna skriva så han fick det, kul med lite omväxling!
Vi åt middag där och tittade på en film, som Micke somna till efter 5 min och Camilla 30. Men jag höll mig vaken och såg klart hela. Semi Pro hette den med Will Ferrel, riktigt rolig faktsikt.

Idag åt jag lunch med Jason och drack en kaffe på Starbucks, sen åkte vi hem till honom och kolla lite hockey och snacka lite. Han tränar Midget u18 där Benko spelar och är i min ålder. Sen var det träning med båda lagen, jobbade med lite stationer och skridskoåkning idag, måste anpassa träningen efter antalet spelare och idag var det drygt 30st.

På kvällen har jag ätit Tacos som smakade bra.
I morgon ska jag vara hundvakt åt chefens hund, så jag kommer bo där ett par dagar och släppa ut hunden på tomten och ge den mat 2 gånger om dagen. Det passar rätt bra då dom bor granne med Nylanders, så då hinner jag träffa dom mer.

Annars flyter allting på bra här borta och jag trivs riktigt bra!
Ingen hemlängtan än, förutom att det känns konstigt att inte träffa familj och vänner så ofta.

Hoppas ni har det bra!

I be back!
Fredrik Nygren

5 comments:

Anonymous said...

härligt att det går bra därborta iskall bild förresten ;)

Anonymous said...

I morgon ska jag vara hundvakt åt chefen i min klubbs hund,

Ehhh...Hur var det nu med meningsuppbyggnaden?;-)

Fredrik Nygren said...

Liknar dig lite Tärnan ;)

Anonymous said...

Hittade lite kul läsning om första matcherna på TMs hemsida:

Head Coach Fredrik Nygren Makes Successful Team Maryland Coaching Debut with PeeWee Minors

LAUREL, MD - Newly arrived (from Sweden) head coach Fredrik Nygren, along with interim coach Dan Houck, guided the Team Maryland PeeWee Minors to three wins over the weekend of September 13-14...

Hela artikeln hittas på:
http://www.teammaryland.com/news2.php?news_id=108165&lang=

Go Freddie!

Anonymous said...

Kör hårt mannen! =)