Sunday, September 14, 2008

Ikea!

Sa var det dags for matchdebuterna med 97orna for mig.
Forsta matchen var mot Little Flyers och vi spelade riktigt bra och vann med 4-1, andra matchen var mot .. jag kommer faktiskt inte ihag vad dom hette, men vi vann med 3-2 och spelade mindre bra. Kul med 3 perioder aven i denna alder har borta.

Mellan matcherna var jag Alex (som fick matchstraff) Mike och Nicklas till Ikea och at en riktigt svensk lunch. Kottbullar, potaismos, brunsas och lingonsylt. Ni som kanner mig val vet att jag gillar detta valdigt mycket.

I morgon ar det samling 8.00 for match mot dom jag inte kommer ihag namnet pa igen.
Better play good then!

Just nu ar vi hos Micke och han och Nicklas bakar bullar!
Har atit middag och druckit lite gott vin!

Sov gott!
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

Fan va skönt att ni vann dom första matcherna :)