Tuesday, October 6, 2009

Vi ses i jul!

Jag kommer hem i jul även i år, 22 December landar jag i Stockholm och åker tillbaks till USA den 4 Januari. Skönt med en sån pass lång ledighet då jag får tid att träffa nära och kära och ladda om batterierna igen.

Det är bara Oktober så det är fortfarande en lång tid kvar, men tiden går fort och snart är det jul igen.

I dag hade jag min sedvanliga vilodag på Måndagar, så då glider jag bara runt och vilar upp mig. Som en vanlig Lördag eller Söndag för vanligt folk. På kvällen träffade jag Jason för en middag på Mama Lucia.


I morgon börjar arbetsveckan igen!
Fredrik Nygren

2 comments:

Anonymous said...

Skönt att du kommer hem till jul! Tjejerna behöver någon att göra pepparkakshus med! Kram

Bobby said...

Grymt kul att du kommer hem bruschan! Ser att du redan börjat spara till tomteskägg vilket ser riktigt bra ut. Med tanke på din fingertoppskänsla för kläder och storlekar så önskar jag mig ett mjukt paket i år.
Kram