Tuesday, October 27, 2009

Fredriks helgdag!

Efter 12 timmars sömn och en utvilad kropp och knopp så mådde jag i dag bättre och var feber fri. Det kändes bättre, men jag har dock hostat väldigt mycket under hela dagen.

Jag har redan börjat laddat för DIFs match mot Helsingborg borta på Onsdag, det känns spontant som en förlust och förflyttning till superettan. Men någonting inom mig säger att det blir seger och att både bajen och örgryte tappar poäng i sina matcher. Om så är fallet så vore det ju helt fantastiskt, men vi får se hur det slutar. Men det hela avgörs denna vecka på Onsdag och Söndag.

DIF hockey går upp och ner men känns ändå starkare än på väldigt länge, i morgon väntar Skellefteå på hemma plan. Förhoppningsvis kan man spela lika bra hemma som man har gjort borta.

I morgon börjar min vardag igen!
Fredrik Nygren

No comments: