Tuesday, October 13, 2009

Back to Back!

Äntligen är hösten på väg och man kan äntligen sätta på sig en jacka när man ska gå ut. Därför passade jag på att spendera en del av min dag i mysiga Georgetown. Bara gå runt på gatorna och titta i affärerena får mig att känna ett lugn.

Efter Georgetown mötte jag Drew på en resturang nära Verizon Center där Caps spelade mot Devils. Caps inkassaserade sin fjärde raka förlust då man i kväll förlorade på sudden straffar där Nicklas vart den ända målskytten för Caps.

Efter matchen bar det av snabbt till reston där jag hade min back to back match, i kväll mötte vi också ett av topplagen som dock inte var lika bra som gårdagens lag. Vi spelade bra och vann med 8-7. Själv hade jag en lugnare kväll med endast ett mål och en assist, men skönt med en vinst.

I morgon börjar vardagen igen med träningar!
Fredrik Nygren

No comments: