Saturday, October 17, 2009

Het Sill!

Nu är jag redo att skriva igen.

DIF vann nyss i hockey, väldigt efterlängtat. Väldigt kul att Cillen (Patrick Cehlin) fick göra mål igen och vilket mål han bjuder på, riktigt snyggt. Jag hoppas att segern innebär mer självförtroende för laget och att dom kan vinna fler matcher nu.

Gårdagen vart lång, den började klockan 11.00 med en lektion med en spelare från 97 laget. Vi jobbade mycket med skott från olika vinklar. Det vart även en hel del närkamps spel med puck kontroll och inbrytningar på mål.

Jag såg även filmen "Män som hatar kvinnor" som var en riktigt bra svensk film. En skrämmande och spännande thriller som tar fart ordentligt efter en timme. Jag har inte läst boken, men som vanligt så tycker de som har gjort det att boken är bättre och att filmen saknar mycket.

På kvällen träffade jag Drew och vi var i Bethesta och Georgetown.

I dag ska jag snart åka till rinken för matcher med båda lagen mot North Jersey Avalanche.
Fredrik Nygren

No comments: