Monday, October 26, 2009

Sjuk igen?

En mörkare dag i dag då vi svarade för en riktigt bra första period med 98orna i första matchen men sedan var det god natt, 2 förluster i dag. 97 laget vann båda sina matcher denna helg.
Jag kände mig lite halvkrasslig och trött hela dagen så på vägen hem så sov jag i bilen. På kvällen hade jag min egen match som vi vann på straffläggning. Matchen slutade 6-6 och gick till straffar där jag gjorde mål på den första. Förutom det så gjorde jag även 2-2 och 6-6 målen, men svarade för en riktig tabbe vid deras 1-0 mål. Efter matchen mådde jag ännu sämre och det känns som att jag har feber. Som tur är så är jag ledig i morgon och kan vila upp mig. Jag köpte lite medicin i affären efter matchen och hoppas att den ska verka över natten.

Jag skriver mer i morgon!
Fredrik Nygren

1 comment:

Bobby said...

Krya på dig!