Sunday, May 31, 2009

2 dagar kvar!

I dag hade jag inget planerat så det vart en tur till Montgomery Mall och några presenter till familjen.

Jag har även packat en hel del, det blir totalt 2 store väskor för hemresan, en väska med sånt jag inte kommer att använda mer i USA och en väska med saker som jag kommer att använda i sommar i Sverige. Jag lämnar också en hel del saker här tills jag kommer tillbaka i Augusti, det handlar till största del om kläder.

På kvällen mötte jag Jason och co för en middag på Chippotle. Nu tittade jag nyss klart på Detroit-Pittsburgh och efter en Detroit seger så talar mycket för att svensk laget kan bli mästare i år igen, det vore väldigt imponerande i så fall.

Jag och Josh tog också en biljard match som jag vann överlägset i kväll, men det brukar vara jännt mellan oss. Men i kväll stämde allt för mig och jag avgjorde väldigt fort, med bra självförtroende och lite flyt så är det lättare att utöva de flesta sporter.

God Natt!
Fredrik Nygren

1 comment:

sivers said...

Inte i röj flaggor för dig iaf