Friday, May 29, 2009

Säsongen slut!

Dagen började med en lunch med bröderna Bäckström och Nicke D. En god pasta på Vapiano innan dom begav sig tillbaka till Sverige. Vi alla var lite trötta efter den sen kvällen i går.

Jag åkte sedan hem igen för att fortsätta jobba med sommar campen, jag är nöjd med antalet anmälda och hoppas att det kommer in några fler. Äldre gruppen är som sagt full, men i yngre finns det fortfarande platser kvar. Det är även till denna grupp det kommer spelare från USA och tränar.

Säsongen här för mig är nu slut, Team Maryland, Washington All Stars, Swedish Skills Clinic och privat lektioner. Det har varit en lång och väldigt rolig säsong på många sätt och vis, och jag känner mig riktigt nöjd med mitt första år i USA. Nu väntar några veckors semester innan det är dags att komma tillbaka hit. På måndag kl 22.00 går mitt plan som tar mig till London och vidare till Stockholm. Det ska bli kul att komma hem igen och träffa familj och vänner.

Det blir som det ser ut just nu 2 veckor med hockey också, vecka 28 och 32. Behöver ni hjälp någon annan vecka så kan ni maila och vi kan titta på det.

See you later!
Fredrik Nygren

No comments: