Monday, May 4, 2009

Boston vinner Stanley Cup!


Vad gör man på en Söndag i Maryland?

Jag vaknade och tränade lite rygg och axlar innan frukost, sedan vart det en varm dusch och en kaffe från Starbucks. Sedan fortsatte jag jobba med Sommar Campen som nu är uppe i 10 anmälningar på 3 dagar. Detta tycker jag är bra då det som sagt har varit helg.

På eftermiddagen var det dags för den näst sista Washington All Stars träningen innan tuneringen som spelas om 3 veckor. Jag Scott och Jordy åkte tillsammans till Prince William som ligger knappt en timme från oss. Laget ser riktigt bra ut och träningen gick bra, jag fick 2 kommentarer från personer som inte är så pass kunniga att dom ska kommentera dessa saker, men dom tyckte jag skulle spela på tvären i stället för längden efterssom jag bara hade halva isen. Men jag skrattade och sa att hade jag velat ha målen så hade jag ställt dom så, men nu var övningen anpassad till detta. Sen gav jag dom en till känga efter och frågade en av dessa som aldrig haft ett par skridskor på fötterna om han ville ta över nästa träning, då skämdes han lite.

Till middag hade Wendi lagat Köttfärslimpa med potatis och sallad som smakade bra.

Efter middagen tittade jag på den andra matchen mellan Boston och Carolina som Carolina vann med 3-0, så det står 1-1 i matcher lagen emellan. Jag tror dock att Boston vinner hela Stanley Cup i år. Vi får se om jag har rätt om ett par veckor.

I morgon ska jag titta på DIF-Gais på datan, hoppas så klart på en 3 poängare men det blir tufft. Sen är det Caps-Pittsburgh på kvällen, som jag dock tror att jag ser hemma.

Heja DIF!
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

GGG
AAA
SSS
GASGASGAS
HATA GAIS!