Friday, May 22, 2009

Efter regn kommer solsken!

Vilket mörker DIF, nu är det inget kul längre. Efter 3-0 mot Trelleborg känns det riktigt tungt, men jag vill inte ge upp. Efter regn kommer solsken som vissa människor skulle ha sagt och förhoppningsvis blir det så även med det här. Jag tvingade mig igenom hela matchen framför datan även om jag ville stänga av både vid 2 och 3-0.

Sedan vart det ett par timmars arbete med Sommar campen v.28. Det känns bra och anmälningarna fortsätter att komma in så det är possitivt.

Jag är trött nu så jag får skirva mer i morgon i stället, då blir det nog intressantare också efterssom tuneringen med Washington All Star laget startar då. Jag, Micke, Alex och William åker till Philly 9.00 i morgon bitti och Alex lag spelar 1.00 och mitt och Williams 2.30.

Vi ses!
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

Hej svågern!! Tack så jättemycket för det underbara Magnoliaträdet! Jag blev så glad!
Pussar och kramar Sandra

Ps om du skulle få ledigt nästa lördagkväll så är du välkommen på försommarfest hos oss kl 17.