Friday, May 8, 2009

VM Hockey!

I dag mådde jag bättre!
Jag kände mig starkare och gladare än vad jag har gjort på väldigt länge och fick tillbaka lite av min energi.
Som tur var visade dom Sverige-Tjeckien på TV i dag, det verkar som att det intressanta börjar i kvartsfinalerna för amerikansk tv. De har ju inte visat en enda match innan kvartsfinalerna, så det var ju på tiden. Var dock lite skumt att se Sverige spela med en amerikansk kommentator. Jonas Gustavsson var grym i målet och höll undan för Jagr och co, i morgon spelar semin mot Kanada som kan bli riktigt tufft. Men Sverige vill ha revancsh sedan förlusten i JVM.

I dag kom det även 5 nya anmälningar till Summer Skills Camp!

På kvällen tog jag vara på min engergi och gick ut och sprang 4km i kvällsmörkret. Det är skönare att springa på kvällen när det är lite svalt och mörkt ute, känns lättare på något sätt.
För er som tycker det är tråkigt att jogga så rekomenderar jag starkt en ipod i öronen, gör det så mycket roligare.

Nu ska jag se sista perioden av Chicago-Vancouver där Vancouver leder med 1-0 för tillfället.
Dagens bild: Jag och bröderna för många år sen, jag är den minsta längst fram!
Jogga lungt!
Fredrik Nygren

No comments: