Wednesday, May 20, 2009

Fysprogram!

På dagens bild ser vi Kris som pluggar svenska inför Campen i sommar, han är en av de amerikanska spelarna som kommer att deltaga på Summer Skills Camp i Rimbo v.28.

Jag fick mycket arbete gjort i dag, först mötte jag Jason för en lunch och sedan begav vi oss till hans hus. Där spenderade vi drygt 2 timmar med att översätta fysprogrammet för mina 2 lag över sommaren. Så jag fick därmed också lära mig vad blandannat, utfallssteg och vadpress heter på engelska. Programmet vart bra och jag är nöjd med hur resultatet blev på engelska.

När jag kom hem mailade jag det till lagens lagledare så att dom kan skicka ut det till spelarna.

Detroit har börjat serien mot Chicago väldigt bra och vann ikväll sin andre match, så dom leder nu med 2-0 i matcher. En svensk avgjorde också i kväll, Mikael Samuelsson vart den stora match hjälten i "Hockeytown" efter ett riktigt vackert spel mål i sudden death.

På kvällen vart det lite billjard med Scott och Josh.

Best Regards,
Fredrik Nygren

No comments: