Friday, January 22, 2010

Hockeycamp?

Jag har fått in lite förfrågningar om jag kommer att ha någon hockeycamp i sommar eller inte, och för närvarande är det väldigt svårt att svara på den frågan. Jag har inte planerat någon just nu, men det kan mycket väl dyka upp något över en helg eller en hel vecka. Kanske i vår eller i sommar, men just nu vet jag inte.

Jag kommer eventuellt att jobba här i USA över stora delar av sommaren och kommer i så fall inte ha så mycket tid över för någon egen camp i Sverige. Men är jag inte här så mycket som jag tror så ordnar vi något bra och roligt. Som det ser ut nu så kommer jag att åka hem i mitten av Aprill och stanna Maj ut. I så fall kan det mycket väl bli en vårcamp i stället under en helg eller fler. Men som sagt ge mig lite tid att planera och fundera så ska jag se vad jag kan hitta på.

Just nu planeras det lite för en vår clinic i Mars här i USA, som i så fall skulle hålla på under ett par veckor. Ungefär som den jag och Christian gjorde under förra säsongen innan alla try outer startade.

Go Team Hockey!
Fredrik Nygren

No comments: