Saturday, September 5, 2009

Power Skating!

I dag tog jag en närmare titt på alla TV-Pucks trupper och någonting säger mig att Skåne vinner denna tunering. De har på papperet den starkaste truppen där det finns många duktiga spelare.
Även Stokholm, Göteborg och Småland kan komma högt upp i denna tunering, och jag tror att dessa 3 lag slåss om platserna 2-4.

Men det ska verkligen bli kul att följa utvecklingen i denna tunering och jag hoppa att jag har fel på mina tips och att det blir många skrällar. Mina outsider lag blir Örebro och Värmland.

Jag passade på att åka till Rockville i dag och titta på Marianne Watkins som är en känd Power Skating instruktör här i USA. Det var inget nytt eller särskilt spännande, men hon nöter viktiga och välbehövliga saker med spelarna. Hon har hållt på i 20 år och har hunnit träna både proffs och nybörjare.

På kvällen var jag på bio och såg "Inglourious Basterds" som var bra, men jag hade förväntat mig att den skulle vara ännu bättre.

Nu har jag varit ledig 2 dagar från hockey och har redan fått abstinens.

Sov gott!
Fredrik Nygren

No comments: