Tuesday, September 29, 2009

Det gör ont!


Vaknade i morse och begav mig direkt till rinken för en lektion med en spelare från 97 laget. Vi jobbade med postionering och snabba förflyttningar i egen zon. Sedan fortsatte vi med reaktions snabbhet och snabba avslut. Vi avslutade passet med en övning som innehöll reaktion, frekvens och avslut.

Sedan stannade jag på affären och handlade lunch för att se DIF-aik matchen som var en av de värsta matcherna i år. Så himla tomt känns det, Djurgården plågar mig alldelles för mycket just nu och det gör ont att se dem vika ner sig match efter match. På lördag kommer jag inte ha chansen att se matchen mot Trelleborg och detta ger föhoppningsvis tur och dom lyckas vinna igen. För just nu leder detta rakt ner till superettan.


På kvällen åt jag middag på Tapai Tokyo för att sedan se en film med Micke på kvällen.


God kväll!
Fredrik Nygren

2 comments:

berling said...

Gött att AIK vinner sm guld men tradit att dif nog åker ur...

Fredrik Nygren said...

Hur kan du som skåning hoppas på gnaget?