Tuesday, September 15, 2009

Gråa dagar!

En mörk dag för alla människor med ett Djurgårds hjärta.
Det mesta denna dag har kretsat kring matchen mot Malmö och jag har ingen större lust att varken skriva eller prata.

Jag hade trott i min livligaste fantasi att någon högre makt skulle låta mig njuta lite efter den tunga final förlusten med 97 laget. Men det finns varken några gudar eller högre makter i denna värld. Det finns bara en verklighet och nuet, och DIF fotboll lyckades inte ta 3 poäng i dag mot Mff.

God natt!
Fredrik Nygren

2 comments:

Sandrita said...

Men du är i alla fall frisk, solen skiner o AIK leder serien!! Gaska upp dig nu! Vad är det du brukar säga från torsk på Tallin? "Bakom solen skiner molnen"?!?

Ha en jättebra dag!

KRARMA Sandrita som snart ska vinna en bouleturnering över mina stackars familjemedlemmar. Hoppas de är bra förlorare..

Fredrik Nygren said...

Vi har ganska bra väder här fortfarande. Fortfarande shorts och t-shirt.

Efter regn kommer solsken!