Thursday, April 9, 2009

Yr!

I dag tog Färjestad BK sitt 8e sm guld i ishockey vilket betyder att man nu är halvvägs till DIFs 16. Det känns som att FBK har varit det klart bästa laget i slutspelet då de hade 12 vinster och 1 förlust vilket är väldigt imponerande.

Jag följde matchen online via web radion, men märkte i efterhand att jag kunde ha sett den live på kanal 5s hemsida vilket gjorde mig lite besviken.

Jag har annars kännt mig dålig i dag, vaknade upp och kände mig yr och lite illamående, så jag har försökt att dricka mycket vatten hela dagen och mår lite bättre nu framåt kvällen.

Kvällens clinic gick bra trots en halv krasslig coach, men jag viker inte ner mig i första taget utan körde på som vanligt. Nu är det bara ett pass kvar av min clinic och det känns mycket tråkigt. Skulle gärna fortsatt med 9 pass till.

Nu ska jag sova snart och hoppas att jag blir bättre i morgon!
Fredrik Nygren

No comments: