Saturday, April 25, 2009

Lundqvist viker ner sig!


Oturen håller i sig och så även hals smärtan så jag gick till doktorn och fick en ny medicin, som kostade 109 dollar. Helt galet pris för 10st tabletter, det är drygt 10 dollar per piller. Med det priset borde det vara super piller.

Jag mötte sedan Jason för en lunch på Panera, det var ett tag sen jag var där nu så det var ett kärt återseende. Kaffen vart också där och inte Starbucks.

Sen har det mest handlat om vila och försöka bli frisk så fort som möjligt. Jag hade biljett till Caps-Rangers i kväll men valde att avstå just på grund av halsen. Caps spelade bra och vann med 4-0, Lunqvist var inget vidare och byttes ut efter 2 perioder och 4 mål på 16 skott.

Michael var fortfarande utanför laget och lär väl så vara resten av slutspelet. Jag anser dock att han skulle vara oerhört viktig i Powerplay, då Caps inte gör några PP mål. Även Avery var utanför sitt lag i kväll då han vart bänkad efter just dom saker jag tog upp efter förra matchen.
Men jag tror med all sannolikhet att han kommer tillbaks på Söndag, då Rangers har sin sista chans att avgöra på hemmaplan.

I morgon är det lungt och inget är planerat, så det passar väl bra att vila upp halsen lite mer.

Goda hälsningar!
Fredrik Nygren

2 comments:

tärnan said...

tjaa nygren ! :)
jag hoppas att du inte la 100 kr på matchen dif-bp bp vann ju som sagt med 2-0

Anonymous said...

Ja glömde att skriva det. var s sorgset!!
Jag såg matchen på web tv, funkade kanon!
Fred