Friday, April 10, 2009

Frozen Four!

I dag gick jag till doktorn med min yrsel, känner mig fortfarande snurrig och yr. Hon hittade inget fel men gav mig medicin som jag ska ta 2 gånger om dagen. Medicinen kunde göra mig trött men skulle hjälpa mot snurrandet, på förpackningen står det dock att den kan göra mig trött och snurrig. Konstiga saker.

På kvällen var jag på Frozen Four som är de 4a bästa college lagen som gör upp om titteln, och detta år är det på Verizon Center. I första matchen vann Miami mor Bemidji och i den andra vann Boston mot Vermont. På lördag spelas finalen klockan 7 på kvällen.

Caps spelade borta mot Tampa Bay i kväll och vann med 4-2, nu är det bara en serie match kvar innan slutspelet börjar.

Jag ska försöka sova nu och bli av med min jobbiga yrsel!

Sov gott mina vänner!
Fredrik Nygren

No comments: