Monday, April 13, 2009

Påsk!

I dag hade vi första träningen med Select laget Washington All Stars. Det gick bra och det fanns många duktiga spelare där och det kändes som att jag hade valt rätt killar på try outen. Jag hade dock sagt nej till en kille som är med och tränar med oss, han är väldigt duktigt och jag ångrar att han inte fick en plats. Men som jag sa till honom i dag så är det svårt att se helheten efter bara en träning, det jag missade var hans teknik och målsinne.

Sen hade vi påsk middag hemma hos Pam och Bob, vi åt Skinka med potatis gratäng och kladdkaka till efterrätt, sen spelade vi det sedvanliga frågesport spelet där tyvärr tjej laget vann för dagen som bestod av, Pam, Camilla, Jackie och Michelle.

Sedan spelade vi rund pingis hos Micke innan det blev dags att åka hem för mig runt 11 tiden, nu är klockan midnatt och det är dags att gå och lägga sig.

Jag brukar spela monopol på mobilen innan jag sommnar, det är kul och hjälper en att bli trött.

Sov gott!
Fredrik Nygren

No comments: