Thursday, April 30, 2009

Linus Klasen Dribblar!


I dag blir det en video på Linus när han dribblar lite för ett år sedan.

Nu börjar mediciner verka för förkylningen eller allergin eller vad det nu är och jag känner mig bättre. Sköldkörtel medicinen har dock ej börjat verka än, jag är optimistisk och hoppas så klart att jag ska bli piggare och få mer energi när medicinen slår i kraft.

Inte fick jag mer energi när jag köpte matchen Halmstad BK-DIF för en hundring på nätet. DIF spelade faktiskt mycket bättre än tidigare, men var helt värdelösa att sätta chanserna. Det var däremot Hbk bättre på som vann med 3-0. Efter dagens match kan man ändå börja se ljuset i tunneln, om det nu finns något. Jag säger som den possitive hade sagt, "Efter regn kommer solsken", det finns alltid en morgondag.

Dagarna är lite långtråkiga och jag vill ha besök från Sverige, någon som är sugen? Man kan få billiga biljetter för 4000kr tur och retur. Det kan det vara värt för lite NHL hockey, bra shoping och trevligt sällskap!

Många har frågat om Hockey Campen v.28.
Den kommer att vara i Rimbo och inbjudningar kommer ut under nästa vecka.
Jag och Linus kommer att hålla i ispassen och Jonas kör hockey relaterad fys. Jag är övertygad om att det kommer att bli hur bra som helst. Anmälningar, intresse eller frågor sker till: Nygrenhockey@gmail.com

I dag var det sämre väder för en gångs skull, det är skönt med lite regn mitt i den stekheta sommaren som befinner sig här. 35 grader varmt och stekande sol blir lite långtråkigt efter ett tag.

Starkt av tre kronor att komma tillbaka i matchen mot USA i dag, tyvärr visar ju inte amerikansk tv Hockey VM. Junior VM visades men inte detta, fråga mig inte varför men dåligt är det.

Gött mos!
Fredrik Nygren

No comments: