Sunday, April 26, 2009

Sommarcamp?

En olycka kommer aldrig ensam!
Det stämmer bra just nu, min förkylning är riktigt tung med huvudvärk, halsont och snuva. Vi får hoppas att min rekord dyra medicin hjälper mig fort.

Så detta kan gå till historien som min tråkigaste Lördag någonsin. Många timmar i sängen och vila, en lunch på Chipotle, en starbucks och hem igen. Har däremot lekt med Maggie ett antal gånger under dagen, hon gillar att jaga tennisbollar i trädgården.

På kvällen vart det kina mat till middag!

Jag har även börjat längta hem till Sverige nu, om 5 veckor är det dags att ge sig av till det vackra landet i Norr. Jag har börjat planera för en hockeycamp v.29, får svar om istider nästa vecka. Blir det av lovar jag en vecka med mycket is, bra träning och väldigt kul!

Thåström har ganska nyligen släppt en ny skiva vilken jag hörde i dag för första gången.
Hans bästa rad i en av texterna lyder:
"Jag har glömt min första kyss, men jag minns klart och tydligt när jag fick Rolle Stoltz autograf!"

Krya på mig!
Fredrik Nygren

No comments: