Thursday, April 23, 2009

92an till Tre Kronor!

Dagen startades med en skön jogging runda på drygt 3 km. Det blir lättare att springa för varje gång som kommer så det känns skönt. Var fjärde dag så står det kondition i mitt träningsprogram så då är det bara att knyta på sig löparskorna och plugga in ipoden i öronen och sen är man redo.

Lite senare mötte jag Jason för en lunch på Tapai Tokyo som vi testade för första gången, jag valde en grön curry kyckling som tyvärr var alldelles för stark. Efter detta tog vi en kaffe och pratade lite om sommaren. Förhoppningsvis kommer han och hälsar på i Sverige under sommaren. Han är även på jakt efter 1 forward och 1 back till nästa säsong för J18 laget. Så spelare mellan 91 och 93 är mycket intressanta. Är du sugen eller känner någon som är så maila mig. Laget och ligan håller hög klass och kan jämnföras med Svenska j18 elit.

På kvällen vart det Rangers-Caps på tv och återigen med Micke petad. Denna gången förlorade Caps för 3e gången i slutspelet och är bara en förlust från att åka ut mot Rangers vars största stjärna är målvakten Henrik Lundqvist som stoppade över 30 skott i kväll.

Hoppas Bengt Åke plockar med 92an i VM om Caps åker ur så att han får en chans att rädda sin säsong. I VM 2006 låg han bakom 80% av Tre Kronors mål och borde vara värd en plats i mina ögon.

Vi ses mina vänner!
Fredrik Nygren

No comments: