Thursday, April 2, 2009

Kina mat!


I dag satt jag i bilen på väg hem från hockeyn och tänkte vad lyckligt lottad jag är som kan jobba med mitt största frtidsintresse. Jag önskar verkligen fler människor denna möjlighet.

Ingen lektion i morse så lite välförtjänt sovmorgon, tittade på en svensk film i går kväll på datan, underbar och älskad av alla, den var rätt rolig.

Till lunch vart det en BBQ sub, sedan tittade jag lite i affärer och lämnade in ett par byxor för kapning. Hemma igen planerade jag kvällens clinic pass där vi jobbade med skott nästan hela kvällen. Det gick bra men i bland känns det för basic när man lär ut skott, men det är alltid bra med repetion.
Spelarna tyckte att passet var kul och bjöd på mycket vackra skott, vi avslutade med spel för båda grupperna och det är alltid uppskattat.

På kvällen köpte jag en sen middag på en lokal kina krog, curry kyckling som smakade riktigt bra. Nu är klockan 12 och det är dags att gå till sängs.

Sov gott!
Fredrik Nygren

6 comments:

Anonymous said...

Hej käre svåger!! När du tittade på filmen igårkväll hoppas jag att du lade märke till en man som glänste lite mer än alla andra.. Kommer du ihåg att du tänkte, -Wow, vilken man, lyllos den kvinnan som har fått sätta klorna i honom..
Den kvinnan är jag!!

Ps. Nyårsscenen..


Puss och kram från Sandra

Ps2 idag hoppas vi att den mannen vinner 4 priser på galan ikväll

Fredrik Nygren said...

Hej Sandra,
Nu har jag spolat tillbaka 3-4 gånger och tycker mig kunna se honom genom dörr springan när Bella och micke står på balkongen.
Är detta rätt?

Kram

Anonymous said...

Jag vet faktiskt inte, jag har faktiskt aldrig sett filmen.. (Scchh don't tell anyone) men han var borta en hel dag och natt för att spela in filmen och ryktet säger att resultatet blev att han och Ribban glimtar till i någon nyårsscen om man anstränger sig riktigt noga...!

Anonymous said...

Då var det säkert den!!
Men det är väldigt oklart! :)

Bobby said...

Haha. Det är nog jag som skymtar där. Vi var även med i två andra scener:
1) Bella kommer till en nyårsfest och två killar raglar i bakgrunden och tänder en raket
2) Bella kliver av lidingöbanan och precis före henne går två stiliga snubbar ut.
Jag trodde detta skulle vara mitt stora filmgenombrott men om inte ens min egen bror känner igen mig så får jag nog tänka om...
Kram

Anonymous said...

Bobby,
Nu har jag sett dig 3 gånger! :)
Man hör även dig prata 2 av dessa också, stort! Riktigt kändis!

Vann du något på galan?

Fred