Wednesday, April 8, 2009

Haircut part 2!

Så var det dags att klippa sig igen, resultatet blev sådär, är inte tok nöjd med det ser väl ok ut antar jag. Ganska kort men inte jätte kort, lite kortare på sidorna än på toppen.
Efter detta åt jag och Jason lunch på Jerrys subs and pizza, vart en av varje för min del, en mini pizza och en liten sub.

Sedan åkte vi och hämtade hans dator på Best Buy och jag köpte en cd med Rancid.

På kvällen åkte jag hem till Nylanders för den sedvanliga borta matchs traditionen. Camillas vän Helena som är på besök hade lagat middag som bestod av strimlad biff med ris. Sedan vart det brownies och varm choklad till efterrätt. Caps vann med 4-2 mot ett ganska uppgivet Atlanta.

Efter matchen passade jag barnen en stund när Camilla och Helena åkte och hämtade Mickes äldsta dotter Michelle på flygplatsen, hon är 15 år och bor i Sverige men ska hälsa på sina syskon och sin pappa en vecka.

När dom kom tillbaka visade Helena oss andra Tingeling på datan som var årets underhållning i melodifestivalen.

Nu ska jag skicka några mail innan sängen!

Jag älskar er alla!
Fredrik Nygren

No comments: