Friday, April 17, 2009

Sol och värme!


I dag åt jag lunch vid Potomac Village med Micke och William nära där dom bor. Det vart en kyckling burgare och Chcken Noodle soop. Burgaren var grym men soppan inget bra, mycket bättre på Panera. Sedan vart det även en kaffe från Starbucks i det fina sommar vädret som vi bjöds på i dag. Det är verkligen rätt tidpunkt att vara här nu om vädret är som i dag då sommaren här ofta är för varm. Så ska ni hälsa på, kom nu!


På kvällen var det try out för 99orna, jag var med Dan på isen och hjälpte till, men just nu känns det som att det inte blir något lag tyvärr. Helt enkelt för lite spelare där.

Nu är det bokat och klart att jag och Camilla åker till New York på måndag morgon för att se Mickes match mot Rangers på kvällen. Vi hinner även med att strosa runt i New York på dagen, så det ska bli kul tycker jag.

I morgon är det try outs igen!

Lev väl!
Fredrik Nygren

2 comments:

michelle said...

jaha så värmen kom när jag åkte "/. så tyypsikt!

Anonymous said...

NY på måndag, min favoritarena för att se match på... kommer det inte att kännas konstig att inte heja på Rangers när man är där....
Vem tar hand om kidsen?

H