Friday, April 3, 2009

Mr 3000!

Som ni säkert vet så har jag nästan slutat snusat, det kan bli 1 om dagen vissa dagar men inte mer än så. Detta leder dock till att jag börjar små äta mer, och det är ju inte bra. Så det har gett mig en nervositet att bli tjock. Så i dag tränade jag 2 pass, i morse löpband hemma i 30 minuter och sen i kväll var jag ute i det sköna kvälls vädret och joggade i 30 minuter.
Vi får hoppas att min träningsvilja håller i sig och att jag orkar fortsätta, gjorde ett lite träningsprogram för de närmsta veckorna i kväll som vi får se om jag följer.

Annars var det en lugn dag, hockeyfritt!
Men jag har fortfarande kvar min rygg smärtor och jag vet inte riktigt va de beror på, men dom kommer och går hela tiden.

Jag såg en film i kväll som heter mr.3000, och handlar om en baseball spelare som slår ett nytt rekord med 3000 träffar och direkt efter den sista lägger han av. 9 år senare visar det sig att 3 träffar var felräknade så nu ska han göra comeback vid 47 års ålder och försöka ta igen dessa 3. En rolig film!

Nu är det dags att sova igen!
Fredrik Nygren

1 comment:

Bobby said...

Starkt att sluta snusa. Men det låter bättre att lägga av helt. Med en snus då och då känns det bara som att nikotinberoendet stannar i kroppen och det blir jobbigare??

Du borde nog gå till en kiropraktor eller naprapat. Det är det absolut bästa när ryggen krånglar. Prata med hockeyspelarna i Capitals de borde ha grymma tips på bra sådana då de själva borde uppleva en hel del ryggproblem?

Hoppas att du har det fortsatt bra. Men det verkar så :)