Monday, June 14, 2010

Tuff match!

Nyss hemkommen med en svullen vrist och en trött kropp som precis har spelat en hockey match. Vi förlorade med 8-6 i ett lag som skulle platsa i Div. 2 hemma i Sverige. Dom var grymma, deras bästa spelare höll enligt Humlan Div.1 klass. Vi stod ändå upp hyfsat bra och svenskarna forstsätter att producera.

Tidigare under dagen så hade vi träningar som vanligt på Söndagar med Washington All Stars som i dag gick riktigt bra tyckte jag. Vi jobbade mycket med regroup och snabba spelvändningar som ledde till 3-2. Sen avslutades passen med match 5 mot 5.

Efter mina pass så åkte jag som vanligt till Ikea och åt och tog självklart med mig en matlåda åt mr Hamell. Sedan var vi bjudna på ett födelsedags party hos en spelare i mitt lag som vi åkte på en stund.

Nu är det sängen som gäller för mig, jag ska upp igen om 5 timmar och ha en riktigt tidig morgon lektion med 2st spelare.

God natt!
Fredrik Nygren

No comments: