Thursday, March 11, 2010

Tusselago!

I dag vaknade jag med ett ständigt piiiip i örat. Detta var ett bevis på att detta var den högsta volymen på en konsert någonsin för mig, och då har jag nog sett ett 50 tal. Annars brukar pipandet gå över under natten och vara så gott som borta dagen efter, men nu 24 timmar senare så är det fortfarande kvar. Jag hoppas verkligen att det är borta i morgon, så att jag inte får tinitus.

Annars började jag denna vår dag med en 45 minuters lång promenad där jag blandannat såg en tusselago och andra små vår blommor längs vägen. Skönt att vara ute och gå i den friska luften, samtidigt som Lars Winnerbäck sjunger i hörlurarna från Ipoden.
På kvällen var det dags för pass 2 i min Skills clinic där jag och Dan i kväll jobbade med 10st stationer på isen där alla jobbade hela tiden. 2 nöjda tränare , 60 nöjda spelare och ett antal nöjda föräldrar var resultatet efter 2st ispass. Nu tar vi ledigt över helgen och har nästa clinic på Måndag. Efter träningarna så var jag ute och åt med 2 pappor från 97 laget och deras söner, det var en trevlig middag med god mat.

I morgon är det träning med Team Maryland lagen igen.

God Vår!
Fredrik Nygren

2 comments:

Bobby said...

Men vad hände med skägget?? Var det bara ett slutspelsskägg?

Fredrik Nygren said...

Ja mer en slutspelsskägg. Tyckte du om det? Det rådde skilda meningar här i usa. Kanske skulle ha en omröstning på bloggen! ;)