Tuesday, March 2, 2010

Till mina närmaste!

Jag har varit med om mycket här i livet.
Jag har sett, hört och kännt det mesta.
Jag har varit lycklig och jag har varit förkrossad.
Jag har har sett människor komma och gå, välkommna mig och lämna mig.
Jag har svikit och blivit svekt, jag har förlorat vad jag älskat och tappat det jag har fått.


Jag har skrattat och gråtit och i bland velat försvinna från rum där jag befunnit mig.
Jag har hållt för mina öron men ändå hört och jag har blundat men ändå sett, jag har kännt men inte förstått.
Jag har i bland lurat mig själv och vägrat att inse vad som har skett, och jag har gråtit över saker som aldrig har hänt.

Jag har svårt att visa mina känslor, men har lättare att skriva.

Jag älskar mina föräldrar och mina syskon väldigt mycket, som alltid finns där för mig!

Fredrik Nygren

1 comment:

Bobby said...

Tack käre lillebror. Älskar dig också!
Kram
R