Tuesday, November 17, 2009

Morgon träning!

Det som jag trodde skulle bli en hockeyfri dag startade ju så klart med ett samtal från Michael som vill att jag skulle träna med honom på isen. Jag berättade att jag hade väldigt ont i ljumsken men han lyckades övertala mig så jag åkte till Rockville. I dag jobbade vi med mycket snabbhet i sidled och överstegsåkning, han såg riktigt bra ut i dag och kände sig också i topp form.
Sedan vart det vila och återhämtning för min del hemma med lite små sysslor så som tvätt och emails. Tiden går väldigt fort och det är nu bara 34 dagar kvar till en 2 veckors lång semester i Sverige.

På kvällen mötte jag Michael, Bob och Pam för en bio. Bob valde film och det vart en riktigt dålig sådan. The men who look at goats, en svart komedi med George Cloonley. Jag rekomenderar er inte att se den.


I morgon är det vardag igen med massa att göra!
Fredrik Nygren

No comments: