Monday, November 30, 2009

Flights!

Sista dagen med gänget slutade med en väldigt tidig morgon då Jonas ville sova så att jag fick köra Olle själv till flygplatsen klockan 6 på morgonen. Det var en mycket trevlig tripp för att jag fick fick hålla min goda vän olle sällskap samtidigt som vi fick se ett vackert och stilla DC i sol uppgången. Olle skrev ju förövrigt ett grymt inlägg på bloggen här om kvällen.

Det var väldigt kul att ha honom här och han var väldigt tacksam för veckan och för allt han hade fått uppleva. En av sina roligaste veckor i livet sa han, och då är det väldigt kul att bjuda på saker och ting.

När jag kom hem igen gick jag och la mig och sov ett par timmar innan det var dags att skjutsa Jonas till den andra flygplatsen. Det verkade som att han också hade haft det bra och roligt under veckan.

Sen åt jag och Micke lite lunch och tog en fika innan vi åkte och hälsade på vår gemensamma vän Dan med familj. Efter det så gav jag mig i väg till Reston för att spela min sämsta match för året och även min första poänglösa match. Där vi förlorade med 10-2 mot serieledarna Flyers som inte har förlorat en ända match.

Nu är det dags att pusta ut efter en lång vecka!
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

Hej!
Tack för en jättekul vecka!
// Sebbe Hartmann