Sunday, November 22, 2009

En kortis!

Så tiden går fort när man har roligt, och det har vi.
Jag hämtade Jonas i Fredags och sen dess har tiden runnit i väg väldigt fort.
Nu är det dags att sova efter en lång dag men jag skriver en kort uppdatering av läget.

Match med båda lagen i dag och det vart riktigt spännande, 98orna låg under med 2-3 men vann med 4-3 och 97orna låg under med 1-5 inför tredje perioden men kom tillbaks och spelade oavgjort 5-5, vi lät dom inte skjuta ett ända skott på mål i sista perioden.

I morgon är jag och Jonas inbjudna till Ravens mot Colt i NFL där 70.00 människor kommer att vara i publiken med oss. Ska blir ritkigt spännande. Innan har jag 2 matcher med mina lag som är viktiga och jag lovar att Devils lagen är revansch sugna.

Sov gott!
Fredrik Nygren

No comments: