Monday, November 16, 2009

Ljumsken!

Efter en lång dag med 3 förluster (97, 98 och Rebels) så är jag trött och sliten både fysiskt och mentalt. Det var en tuff helg som tog mycket hårt på krafterna och det hela avslutades med en sträckt ljumske som jag hade problem med för flera år sedan när jag spelade på en högre nivå än dagens. Det gjorde mycket ont men jag vill spela vidare, så jag haltade runt på isen i 2 perioder men lyckades ändå göra 1 mål och 1 assist. Vi spelade riktigt bra i dag och vann skotten med 32-22 men vår målvakt släpper lite för lätta puckar så vi förlorar med 7-3.

I morgon ser jag verkligen fram emot en dag ledigt från all hockey!

Nu är jag trött och nu vill jag sova!
Fredrik Nygren

1 comment:

Sandrita said...

Nejmen usch vilken dag.
Glöm den nu och försök att blicka framåt och ha kul. Kolla de här killarna!
Dagens högst rankade på youtube so far:
http://www.youtube.com/watch?v=uain0vOvg-s&feature=youtube_gdata

Hoppas att ljumsken blir bättre! Styrkekramar Sandra