Saturday, November 15, 2008

NJ!

I dag vart det en lite ovanligare lunch med Jason på cheesburger, men det ångra man så fort maten var slut! Den la sig som en klump i magen.
Men det var helt ok, inget toppställe, mer average!

Sen hem för att packa lite för New Jersy i helgen, klockan 8 i morgon bitti åker vi. Det är lätt att man packar mer än man behöver när man åker bort 2 dagar. Efter packandet hem till Micke som inte spelade ikväll och åt en god kycklingpasta. Sen iväg till Verizon Center. Caps vann med 3-1 mot Devils och i morgon är det dags igen på bortais, och efterssom jag är där så får jag se min första bortamatch för året.

Nu är klockan halv tolv och ja ska packa det sista och så småningom gå till sängs!

Hoppas allt är bra hemma i Sverige, om en månad kommer jag och hälsar på!

Natii!
Fredrik Nygren

3 comments:

Thomas Ahlerup said...

välkommen hem!

Anonymous said...

Snälla Fredrik, kom ner till Stockan då! Det är ingen som skojar o stökar med småkillarna sedan du o P. Wirén försvann från korridorerna! Sportchefen har Gustav sett 1 gång, ordföranden vet han inte vem det är. Det är tur att de 4 "maktmästarna" (vaktmästarna) finns, det är ju ändå de som bestämmer allt viktigt enl. Gustav... å dom är skojfriska som tur är! Han saknar dig!
/ Mamma Blom

Fredrik Nygren said...

Tack Mamma Blom, jag ska försöka komma ner och hälsa på i mellandagarna om det är öppet då?
Jag saknar Gustav också, han får komma hit och spela med mitt 97 lag lite! Vaktmästarna kan man alltid lita på!
Ha det bra!