Tuesday, November 25, 2008

Måndag!

I dag inleddes den hockeyfria veckan!
Tråkigt men sant!

Så va skulle jag då göra?
Först och främst tog jag sovmorgon och åt en sen frukost.
Sen vart det lite styrketräning och en dusch.

Sedan hoppade jag in i bilen och gav mig av till Montgomery Mall och handlade lite julklappar. Långt ifrån allt men det vart lite i alla fall.
Passade även på att äta en lunch och drack en kaffe.

Sedan hem igen för att svara på lite email och äta lite middag.

På kvällen var det sedan dags för Caps match mot Minnesota!
Caps låg under med 4-0 med 6 minuter kvar, men lyckades komma tillbaks till 4-3, men närmare kom man aldrig. Micke gjorde en av sina bästa matcher för säsongen med mycket istid. Tyvärr inga poäng, Nicklas hade däremot ett mål.

I morgon har jag absolut inget planerat, vi får se vad jag hittar på då!

Bye bye!
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

Du får väl leta upp lite andra svenskar i DC (jag postade några på din blog och sedan borde det gå att hitta ett gäng på facebook).

Eller kanske åka på lite sightseeing. Finns nog mycket att se både i DC och delstaten.

Eller skriva en bok!

Eller börja på någon egen aktivitet - allt från Engelska för utlänningar till Fotokours eller Pistolskytte.

Kram