Tuesday, November 4, 2008

Haircut!

Sovmorgon med huvudvärk och förkylning!

Så jag var tvungen att ta en Ipren för att må bättre. Har varit sliten och trött i dag också.

Jag tillbringade mestadels av dagen att titta på matcherna från helgen med nittosexorna! Såg hyfsat ut även på film.

Sen ringde storebror Robert och vi pratade ut i en halvtimme! Trevligt att prata med honom igen, han och familjen verkade ha det bra så det glädjer mig.

Jag var även hos frisören i dag och klippte av håret, känns rätt behagligt faktiskt. Nu slipper jag ha keps hela dagarna, för jag orkar aldrig fixa håret när det är längre.

Sen vart det en bio med Marcus, Annelie, Patrick och hans girl. Vi såg Zack och Mia som var en rolig och underhållande komedi.

Dagens minus går till falska männiksor som pratar strunt bakom ryggen, det gillar jag ej. Så det har påverkat min glädje en del i dag.

DIF förlorade både i hockeyn och fotbollen så där vart det ännu ett minustecken på dagen som varit!

I morgon är träningen igång igen!

Ha en bra Tisdag allesammans!
Fredrik Nygren

3 comments:

Anonymous said...

får man se en bild på nya frillan eller ? ;)

Fredrik Nygren said...

Haha snart kanske! :)

Anonymous said...

haha schyst ;)