Sunday, November 30, 2008

Fint Väder!


I dag hade vi ett underbart väder här i DC, sol och höstvärme kändes det som även om det var lite kallare.

Jag hade en lugn och behaglig dag med lite olika aktiviteter.

Jag åt en god frukost och tittade på Fred Claus som är en ny komedi som var helt ok. Sen tog jag en lång promenad i det fina vädert för att sedan handla lite mat. En god middag med mexikansk mat hemma i huset.

Sedan tittade jag på Caps match mot Columbus där Nash var matchens gigant. 2 mål gjorde så att de kunde vinna mot Caps med 3-0. En tyngre dag för Caps med andra ord.

Sen har jag bara tagit det lungt och nu börjar det bli dags för sängen!

I morgon förmiddag har jag en lektion med en spelare från 97orna, ska bli kul att gå på is igen. Sen blir det nog en lunch gissar jag på och en bra avslutning av veckan som har gått!

Sov gott allesammans!
Fredrik "James Bond" Nygren

No comments: