Wednesday, November 26, 2008

Bowling!

Det vart en trevlig och händelserik Tisdag trots allt!

Jag startade med en brunch på Chipolette och sedan en Latte på Starbucks.
Sedan åkte jag till Arlington och mötte Nicke, och vi startade eftermiddagen med en lunch för honom. Sen åkte vi till Mercedes och tittade på en ny bil åt Nicklas. Riktigt fina bilar måste jag säga!

Bowling vart nästa aktivitet och jag var riktigt kass första ronden. Han utklassade mig och jag har aldrig spelat så dåligt förut, fick samtidigt ont i ryggen. Men banne den som ger sig och nästa match var jämn ända in i det sista. 111 för mig och 120 för Nicke, bara att gratta honom för segern.

Sen vart det en fika på ett cafe i stan, så det vart min andra latte för dagen. Tysons Corner vart nästa ställe att besöka där vi inte gjorde så mycket.

Sedan mötte vi Anneli och Megan och åt middag och pratade lite! En trevlig och intensiv dag har nått sitt slut och det är dags att sova.

Morgondagen blir minsta lika innehållsrik och startar med en lektion kl 11.

Sov gott!
Fredrik Nygren

No comments: