Friday, November 28, 2008

100!


Inlägg nummer 100! Jag har snart skrivit en bok på denna blogg!
Undrar om boken skulle bli bra om man satte ihop alla inlägg? Tveksamt enligt mig!
Men med alla trogna läsare så skulle det kanske bli en best seller!

Efter mitt förra inlägg så har jag hunnit med rätt mycket!

Det var dags för min första thanksgiving middag någonsin och den blev lyckad!

Kalkon var inte det godaste jag smakat men med lite potatisgratäng och kött så vart det bättre. Middagen ägde rum hos Bob och hans familj, Bob är Director i Team Maryland. Förutom hans familj var även familjen Nylander, Nicklas och Ovi där. Vi spelade billjard, åt en god middag och avslutade med ett frågesport spel som heter Catch. Där gick det ut på att förklara ord utan att nämna det rätta ordet!
Det var ett kul och intensivt spel!

Mitt lag förlorade tyvärr med 25-24 men det var en riktigt jämn och spännande match.

Nu är det dags att sova för min del, har varit en mycket lång dag!

Sleep well!
Fredrik Nygren

3 comments:

Anonymous said...

"Sötälje" 4 "Djurgårn" 1 any commets? Dad

Anonymous said...

S:et Sötälje!
Inga coments!
Fred

Anonymous said...

Vilken tung bild!!