Tuesday, November 18, 2008

Hockeyfria dagar!

Ack dessa hockeyfria dagar är rätt tråkiga!
Ändå är måndagar och fredagar mina 2 helgdagar då jag är ledig från jobbet och kan göra vad jag vill. Men vad gör man egentligen på sina lediga dagar?

Tar sovmorgon som vanligt, styrketränar lite för att känna sig duktig.
Äter en god lunch och dricker en varm caffe latte för att sedan shopa lite småsaker.

Så även idag tillsammans med Jason i Montgomery mall.

Vi hade trevligt och det är skönt med en jämnårig kompis med samma jobb då är man ledig vid samma tid och jobbar även under samma tider.

Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat hemma och försökt jobba lite med träningar och dylikt.

Har även blivit en match Nineball mot Scott!
Det var våran bästa match hitills!
Jag tog en tidig 3-0 ledning, men Scott kvitera snabbt. Då klev jag fram igen och utökade till 5-3. Men då visade Scott sin styrka och gick upp till 6-5 och 8-6, men jag kviterade. Så allt avgjordes vid sista 9an och den satte han snyggt så han vann med 10-8.

Nu ska jag titta lite på tv för att sedan krypa till sängs!

Snart är det jul!
Fredrik Nygren

No comments: