Wednesday, October 1, 2008

Mexikanskt!

En dag med lite solsken och och mycket moln.
Horde att det var minus grader i sverige i natt och rutorna behovdes skrapas i morse, sa kallt ar det inte har an.
Men vi har kommit till den dar mellan tiden mellan sommar och host, da det ar lite kallare men anda inte kallt.

I dag at jag en mexikanskt lunch pa montgomery mall, det smakade riktigt bra faktiskt!
Sen lite NHL09 och nagra timmars slappande.

Traningen gick bra idag och vi notte vidare pa fem stationer och smalagsspel, jag kommer tyvarr inte kunna coacha 97orna de 2 narmsta veckorna och detta har gjort 97 foraldrarna upprorda. Jag maste coacha 96 2 foljande helger och det krockar tyvarr, men efter det kan jag lagga ner lika mycket tid pa bada lagen. I helgen ar det Silver Stick med 96 som ar en stor tunering har borta.

Pratade lite med Caps GM i dag som har en son i mitt lag och han sa att om jag ville ha biljetter till nagra matcher sa var det bara att saga till, da sa jag att jag nog vill ha till sa manga jag hinner att se och det var inga problem. Ska bli kul att folja NHL matcherna pa nara hall.

Efter traningen har jag varit hos Micke och atit och tagit det lugnt, idag hade han lagat kyckling med ris, gott!

I morgon blir det traning som vanligt pa onsdagar, ska bli kul i helgen med min forsta tunering har.


Det var allt for i dag!
Fredrik Nygren

2 comments:

Emma said...

Lycka till på tuneringen i helgen!!! Kram emma

Anonymous said...

Stämmer ryktet att Nylander är på gång till chicago?

Ha de bra