Wednesday, October 15, 2008

God middag!


Vakna sent och åt lunch!
Skimmed cafe latte och planerade träningen för ikväll.

Sen till Mickes hus och hämta upp grabbarna grus.
Träningen gick bra i dag och vi körde 6 stationer över hela isen, 2st 1-1 övningar, 1 skridskoövning med Benko, 1 passning timing och skott övning och en teknikbana!
Jag tyckte dom flesta skötte sig bra i dag och jobbade hårt!

Sen åkte vi tillbaks till Micke och åt en god middag, grillat kött som Micke var nogran med att påpeka kostade 120 dollar (bara köttet)med potatis, grönsaker och en god sås ala Mike!

Sen spelade jag och Alex lite pingis!
Efter det fastnade jag Camilla och Micke i tv soffan och dom somnade rätt snabbt så jag åkte hem! I morgon har vi träning igen!

I helgen har båda lagen hemma matcher så jag slipper åka någonstans, kul med lite hemma matcher för en gångs skull även om jag gillar road trips!

Tiden går fort här och jag har redan varit här över en månad, det har vart varmare ett par dagar nu så det är rätt skönt!

Hoppas allt är bra hemma i Sverige!

Hälsningar,
Fredrik Nygren

No comments: